OFERTA

Active-Fizjo FIzjoterapia i Terapia Manualna | Bike Fitting 3D

Leczenie fizjoterapeutyczne jest procesem kompleksowym i wymaga szerokiego spojrzenia na problem pacjenta. Ból i ograniczenia narządu ruchu mogą powstawać w wyniku dysfunkcji w obszarze układu mięśniowo-szkieletowego, nerwów obwodowych oraz ich wzajemnego oddziaływania na siebie. Skutkuje to tym, że często przyczyna problemu znajduje się w innym miejscu niż się ona objawia. Jedynie podejście zawierające szczegółowy wywiad, badanie kliniczne i diagnostykę różnicową pozwala na precyzyjną diagnozę i skuteczne leczenie.

Indywidualne wkładki do butów Footbalance przeznaczone są dla osób szukających komfortu i wsparcia podczas chodzenia, biegania lub uprawiania innych aktywności fizycznych. Dzięki precyzyjnemu dopasowaniu do indywidualnego kształtu stopy, poprawiają biomechanikę pracy nóg i przyczyniają się do zmniejszenia dolegliwości w obszarze kończyn dolnych i kręgosłupa.

kolarz stojoący z rowerem na szosie

Skierowana dla sportowców - zarówno amatorów, jak i profesjonalistów oraz wszystkich, którzy doznali urazu w trakcie aktywności fizycznej.

fizjoterapeuta ćwiczy staw kolanowy z wykorzystanem elastycznych taśm

Forma rehabilitacji skupiająca się na przygotowaniu pacjenta do zabiegu chirurgicznego i wsparcie go po operacji. Przed zabiegiem, poprzez edukację pacjenta, minimalizuje ryzyko komplikacji. Po operacji pomaga w regeneracji, redukcji bólu i przywróceniu pełnej mobilności.

pacjentka ćwiczy taśmami elastycznymi pod okiem fizjoterapeuty

Rehabilitacja pourazowa to proces terapeutyczny mający na celu przywrócenie pełnej lub jak największej, sprawności fizycznej pacjenta po doznanym urazie lub kontuzji. Kluczową rolę w tym procesie pełni fizjoterapeuta, który przygotowuje indywidualny plan rehabilitacji.

Zadaniem fizjoterapii uroginekologicznej jest przywrócenie odpowiedniego funkcjonowania narządów miednicy mniejszej. Dzięki wykorzystaniu technologii EMG Biofeedback, możemy w czasie rzeczywistym kontrolować siłę i jakość skurczu mięśni oraz monitorować postępy terapii.

Techniki wykorzystywane w masażu medycznym skupiają się na określonym celu terapeutycznym. Masaż medyczny pozwala na dużo głębsze i bardziej precyzyjne oddziaływanie na tkanki.

urządrzenie do terapii falą uderzeniową

Terapia falą uderzeniowa jest nowoczesną, nieinwazyjną i skuteczną metodą fizykoterapii stosowaną w naszym gabinecie. Fale uderzeniowe przyspieszają proces zdrowienia poprzez stymulację metabolizmu i poprawę mikrokrążenia w miejscu zabiegu.

Terapię laserem wysokoenergetycznym z powodzeniem stosujemy w fizjoterapii sportowej, reumatologicznej i pourazowej. Wykorzystanie wiązki światła o mocy do 12W pozwala na głęboka penetrację tkanek prowadząc do szybkiej eliminacji stanów zapalnych i wspomagając proces regeneracji tkanek.

Kinesiotaping jest metodą polegającą na oklejaniu określonych struktur ciała, taśmą, której rozciągliwość jest zbliżona do elastyczności skóry. Zwiększając przestrzeń między skórą a tkankami, pozwala na ich odciążenie i stwarza sprzyjające warunki do regeneracji.

Bike Fitting 3D daje możliwość dokładnej analizy ruchu i pozycji kolarza podczas jazdy na rowerze. Dzięki dokładniej ocenie biomechaniki możemy dopasować ustawienia roweru, tak aby jazda była komfortowa, efektywna i co najważniejsze, bez ryzyka urazów.

Fizjoterapia wisceralna

Terapia wisceralna polega na manualnej pracy w obrębie narządów wewnętrznych. Jej celem jest przywrócenie prawidłowego napięcia i ruchomości narządów wewnętrznych. Jest pomocna przy wielu dolegliwościach układu pokarmowego i narządu ruchu.

Fizjoterapia wisceralna

Terapia wisceralna to techniki manualne na narządach wewnętrznych. Terapia ta przynosi ulgę licznych dolegliwościach układu pokarmowego, moczowo-płciowego oraz narządu ruchu, co oznacza ze nie tylko pomaga w dolegliwościach układu trawiennego, ale także w bólach kręgosłupa lędźwiowego, zapaleniach ścięgien a nawet ograniczeniach w ruchu barków. Terapia ta znajduje także zastosowanie w zwalczaniu stresu i jego konsekwencji.