Active-Fizjo Fizjoterapia i Terapia Manualna | Bike Fitting 3D

Active-Fizjo to nowoczesny gabinet fizjoterapii, gdzie do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie i z zaangażowaniem. Posiadami tytuł magistrów fizjoterapii a nasze doświadczenie i wiedzę zdobywaliśy w specjalistycznych centrach rehabilitacji i gabinetach we Francji i Polsce. Oferujemy kompleksową fizjoterapię, łączącą nowoczesne metody leczenia z wiedzą i praktyką. W Active-Fizjo stawiamy na jakość, skuteczność oraz komfort naszych pacjentów. Dzięki nam, proces powrotu do pełnej sprawności jest nie tylko efektywny, ale także przyjemny. Zaufaj profesjonalistom, dla których Twoje zdrowie jest najważniejsze
fizjoterapeuta wrocław

W Active-Fizjo w Dobrzykowicach zapewniamy skuteczne i profesjonalne leczenie poprzedzone dokładnym badaniem.  Specjalizujemy się w takich dziecinach jak:

– fizjoterapia ortopedyczna Wrocław (złamania, zwichnięcia stawu, zapalenie ścięgna, naciągnięcia mięśni, wady postawy itp)

– fizjoterapia uroginekologiczna oraz EMG Biofeedback (nietrzymanie moczu, obniżenie narządów rodnych, bolesne miesiączki, nawracające zapalenia dróg moczowych, nietrzymanie stolca, nietrzymanie gazów, zaparcia)

– fizjoterapia sportowa – leczenie problemów związanych ze specyfiką uprawianego sportu. Przeznaczona dla osób uprawiających sport amatorsko jak również profesjonalnie.

– terapia bólu

fizjoterapeuta wrocław

Jak pracujemy?

1. Terapia Manualna – ukończyliśmy szereg uznanych przez ekspertów metod i koncepcji diagnostyczno-terapeutycznych, które umożliwiają nam efektywne działanie na stawy, mięśnie oraz struktury nerwowe. Dzięki zdobytej wiedzy i praktyce, jesteśmy w stanie eliminować ból i ograniczenia ruchu u naszych pacjentów. W naszym gabinecie najchętniej korzystamy z metod takich jak Maitland Concept, Mulligan Concept, McConnell, Mckenzie czy Terapia punktów spustowych, które gwarantują skuteczne i precyzyjne leczenie

Przeczytaj nasz artykuł Terapia Manualna Wrocław (link do artykułu)

2. Laser wysokoenergetyczny  – wykorzystanie światła laserowego o mocy do 12W pozwala na biostymulację tkanek na poziomie komórkowym wspomagając ich zdolności regeneracyjne oraz pomagając w likwidacji obrzęków. Dzięki zastosowaniu trybu impulsowego lasera możliwe jest szybkie i skuteczne zredukowanie bólu.  (link do artykułu)

3. Fala uderzeniowa -fala uderzeniowa to nowoczesna, nieinwazyjna technika leczenia problemów związanych z układem mięśniowo-szkieletowym. Urządzenie do terapii falą uderzeniową bazuje na generowaniu fal akustycznych za pomocą specjalistycznego emitera, który kierowany jest w obszar objęty procesem chorobowym, pozwalając na głębokie przenikanie fal do chorych tkanek. Jest to skuteczne narzędzie, często wybierane w terapii przewlekłych dolegliwości dotyczących ścięgien, mięśni czy więzadeł.

4. Kinesiotaping – nazywany również plastrowaniem dynamicznym polega na oklejaniu elastycznymi taśmami określonych części ciała, często odpowiadającym przebiegowi mięśni ale również innych struktur jak powięzie lub więzadła. Kinesiotaping pozwala na redukcję bólu i poprawy zakresów ruchu.

5. Rehabilitacja uroginekologncza EMG Biofeedback – skierowana jest do kobiet które dotknął problem nietrzymania moczu ale nie tylko. Technologia EMG Biofeedback pozwala na  dopasowanie ćwiczeń mięśni dna miednicy oraz ich lepszą kontrolę. Dzięki urządzeniu Phenix NANO Uro możemy w czasie rzeczywistym kontrolować siłę oraz czas trwania skurczu. Trening ten można wykorzystać do wzmacniania mięśni dna miednicy jak również nauki ich rozluźniania.

6. Masaż leczniczy  – jego działanie obniża napięcie mięśni, relaksuje i odpręża. Stosujemy go w konkretnych jednostkach chorobowych jak również w celu pozbycia się negatywnych skutków codziennego stresu.

Rehabilitacja uroginekologiczna

Fizjoterapeuta Wrocław – w czym pomagamy?

Fizjoterapia ortopedyczna

• bóle barku (uszkodzenia stożka rotatorów, zamrożony bark, entezopatie, zwichnięcie, zapalanie kaletki, zespół ciasnoty podbarkowej)
  • endoprotezoplastyka stawu biodrowego i kolanowego
  • rekonstrukcje ACL (więzadło krzyżowe przednie),
  • fizjoterapia po operacji łąkotki,
  • łokieć tenisisty, golfisty,
  • bóle kręgosłupa,
  • złamania i zwichnięcia,
  • bóle pięty (ostroga piętowa, zapalenie rozcięgna podeszwowego)
  • ból ścięgna Achillesa
  • bóle głowy pochodzenia szyjnego

Fizjoterapia uroginekologiczna

• trening mięśni dna mniednicy
  • nietrzymanie moczu (inkontynencja) – EMG Biofeedback
  • terapia blizn,
  • obniżenie narządów rodnych
  • nietrzymanie stolca, gazów

Fizjoterapeuta Kiełczów
Rehabilitacja gmina Czernica | Wrocław

Fizjoterapeuta Wrocław – najczęstsze powody konsultacji

Nawracające bóle

Jeśli dolegliwości bólowe ustępują i wracają po pewnym czasie. Jest to pierwszy sygnał na który powinieneś zwrócić uwagę. Często okresy bez bólowe stają się coraz krótsze a epizody bólowe wydłużają się. W takiej sytuacji nie zwlekaj z wizytą.

Ból podczas długotrwałego siedzenia

Długotrwała siedząca praca lub brak ruchu często powoduje sztywność  kręgosłupa. Prowadzić do może do powstawania stanów przeciążeniowych i degeneracyjnych stawów kręgosłupa. Odpowiednio dobrana fizjoterapia Wrocław, pozwoli na odzyskanie mobilności i pozbycie się bólu.

Urazy i kontuzje

Po urazach, ból najczęściej samoistnie ustępuje. Nasze tkanki mają własne zdolności regeneracyjne. Niestety, proces ten nie zawsze przebiega zgodnie z oczekiwaniami i w pewnych sytuacjach może dojść do  ograniczeń ruchomości lub do niestabilności stawowej. Dobry fizjoterapeuta Wrocław wykorzystuje odpowiednie techniki mobilizacji struktur mięśniowo – stawowych które zapobiegają utrwalaniu się niekorzystnych zmian.

Fizjoterapia po operacjach

Interwencje chirurgiczne często są wskazaniem do wizyty u fizjoterapeuty. Unieruchomienie, opuchlizna, ból i stres są ogromnym obciążeniem dla organizmu. Rehabilitacja po operacji Wrocław pozwala na znaczne skrócenie czasu rekonwalescencji i szybszy powrót do stanu z przed operacji.

Ostry ból – fizjoterapeuta Wrocław

W przypadku ostrego bólu spowodowanego np. gwałtownym niekontrolowanym ruchem może dojść do zablokowania stawowego wraz z bolesnym przykurczem mięśniowym. W takiej sytuacji stosowane są delikatne techniki rozluźniania mięśniowego i odpowiednie zabiegi fizykalne które pozwalają na złagodzenie bólu w ostrej fazie.

Fizjoterapia jest procesem w którym ważne jest zaangażowanie pacjenta. Odpowiednio dobrana rehabilitacja Wrocław przynosi świetne efekty dzięki którym pacjent może szybciej wrócić do codziennych czynności bez bólu.

Nasze usługi świadczymy:

• fizjoterapeuta Czernica | fizjoterapia | rehabilitacja